Kod: 05099040
The aim of this book is to enhance theoretical and practical understanding of quality management in tourism and hospitality. It provides a benchmark of current knowledge, and examines the range of research methods being applied to ... więcej
994.15 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 579 punkty
The aim of this book is to enhance theoretical and practical understanding of quality management in tourism and hospitality. It provides a benchmark of current knowledge, and examines the range of research methods being applied to further develop tourism and hospitality service management research. The book contains 28 chapters by international experts, highlighting the tensions and challenges in tourism and hospitality services management.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
994.15 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )