Responsible Fashion Company / Libristo.pl
Responsible Fashion Company

Kod: 04846922

Responsible Fashion Company

Autor Francesca Romana Rinaldi, Salvo Testa

The Responsible Fashion Company presents an exploratory journey into the relationship between fashion and corporate responsibility. Even for companies in the fashion industry, long-term equilibrium can be achieved only by integrat ... więcej

268.16


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Responsible Fashion Company

Za ten zakup dostaniesz 155 punkty

Opis

The Responsible Fashion Company presents an exploratory journey into the relationship between fashion and corporate responsibility. Even for companies in the fashion industry, long-term equilibrium can be achieved only by integrating economic goals - essential for the remuneration of capital and labour - with others, not cheap but capable of generating value, that refer to the relationship with the environment, society, culture, art and territory, media, institutions, legislation and, importantly, the ethical dimension. This is a key contribution to the ongoing debate on the role of social firm in light of the failure of a development model that has placed sole emphasis on immediate financial results, at the expense of the environmental and social context. The responsible fashion company draws its resources from these two contexts. The book includes case studies and examples from leading companies including: Nike, Timberland, Levi Strauss, and Illy. Programs to reduce environmental impact, the guarantee of healthy work environments, the quality of the products, the promotion of culture through philanthropic actions, and transparent business practices are illustrated through the concrete examples of companies that have decided to pursue the difficult challenge of integrating ethics, aesthetics and cost in the value chain.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

268.16

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: