Strategic Management in the Media / Libristo.pl
Strategic Management in the Media

Kod: 13809498

Strategic Management in the Media

Autor Lucy Kung

With the media industries facing unprecedented change and challenge from top to bottom, never has it been more vital to understand the elements of strategy and how they apply to media organizations. This new edition of Strategic ... więcej

238.94


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Strategic Management in the Media

Za ten zakup dostaniesz 139 punkty

Opis

With the media industries facing unprecedented change and challenge from top to bottom, never has it been more vital to understand the elements of strategy and how they apply to media organizations.

This new edition of Strategic Management in the Media:

Lucy Küng has again given us the essential guide to change and management in the media industries. This is the ideal text for students of media studies, media economics and media management.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

238.94

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: