Kod: 09495980
Strategic Marketing second edition deals with the theories and formulation of strategic marketing, discusses the analysis of the environment, and applies and evaluates marketing concepts through southern African case studies. ... więcej
237.13 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 138 punkty
Strategic Marketing second edition deals with the theories and formulation of strategic marketing, discusses the analysis of the environment, and applies and evaluates marketing concepts through southern African case studies.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
237.13 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )