The Big Brand Theory / Libristo.pl
The Big Brand Theory

Kod: 01430119

The Big Brand Theory

The Big Brand Theory is a spectacular best of compilation featuring the highest-profile branding campaigns and providing an invaluable resource guide for those wishing to understand the key elements of a successful brand. Case stu ... więcej

220.49

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o The Big Brand Theory

Za ten zakup dostaniesz 129 punkty

Opis

The Big Brand Theory is a spectacular best of compilation featuring the highest-profile branding campaigns and providing an invaluable resource guide for those wishing to understand the key elements of a successful brand. Case studies for key players such as Adidas, Colette, Converse, Starbucks, H&M, Nike, Isse Miyake, Lacoste, Levis, Thonik, UNIQLO, and many more illustrate the crucial design elements essential to crafting a youthful and dynamic corporate identity. Examination of each branding concept is multi-faceted, with examples devoted to not just one, but many elements utilized in major campaigns: for example, Nikes featured campaigns include individual product packaging, posters, store displays, athletic wear, retail bags and boxes, corporate giveaways, and high-end designer products and gifts. Richly illustrated, The Big Brand Theory is an indispensable guide through a variety of industries to reveal what really works in the world of branding.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

220.49

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: