Kod: 01430119
The Big Brand Theory is a spectacular best of compilation featuring the highest-profile branding campaigns and providing an invaluable resource guide for those wishing to understand the key elements of a successful brand. Case stu ... więcej
220.49 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 129 punkty
The Big Brand Theory is a spectacular best of compilation featuring the highest-profile branding campaigns and providing an invaluable resource guide for those wishing to understand the key elements of a successful brand. Case studies for key players such as Adidas, Colette, Converse, Starbucks, H&M, Nike, Isse Miyake, Lacoste, Levis, Thonik, UNIQLO, and many more illustrate the crucial design elements essential to crafting a youthful and dynamic corporate identity. Examination of each branding concept is multi-faceted, with examples devoted to not just one, but many elements utilized in major campaigns: for example, Nikes featured campaigns include individual product packaging, posters, store displays, athletic wear, retail bags and boxes, corporate giveaways, and high-end designer products and gifts. Richly illustrated, The Big Brand Theory is an indispensable guide through a variety of industries to reveal what really works in the world of branding.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
220.49 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )