Kod: 05099046
This book explores the complex decision-making processes involved in choosing and buying tourism products and services. It combines a theoretical overview of the basics of tourist behaviour and decision-making, with the results of ... więcej
879.43 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 508 punkty
This book explores the complex decision-making processes involved in choosing and buying tourism products and services. It combines a theoretical overview of the basics of tourist behaviour and decision-making, with the results of an in-depth qualitative study of vacationers. It considers both the generic decision to go on vacation, or not, and more specific travel decisions, such as destination and accommodation type, from an individual and social point of view. It looks at how, when, and why such decisions are made, and the factors that influence the final outcome. The book concludes by rejecting existing tourist typologies in favour of a new typology of vacationers.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
879.43 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )