Kod: 12902041
"Ksiazka Andrzeja Grabarczuka sytuuje sie na przecieciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmujacej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem sa zas wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, ... więcej
30.70 zł
Zwykle: 39.98 zł
Oszczędzasz 9.28 zł
Za ten zakup dostaniesz 18 punkty
"Ksiazka Andrzeja Grabarczuka sytuuje sie na przecieciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmujacej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem sa zas wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a wiec wydarzenie szczegolne w swiecie globalnej polityki, ogniskujace nie tylko uwage Amerykanow, ale, mozna powiedziec bez wielkiej przesady, calego swiata. Wraz z autorem sledzic mozemy - analizujac dyskursy wyborcze w polskich mediach - jak polityka staje sie czescia swiata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczaja w swiat polityki. W planie ogolniejszym wiec jest to ksiazka o przemianach zycia publicznego, ktore zdaje sie brac ostateczny rozbrat z idealami klasycznie pojmowanej polityki i zastepowac mezow stanu celebrytami niemalze zamieszkujacymi telewizyjne studia. Jest to wiec lektura z pewnoscia sklaniajaca do refleksji, a byc moze tez napisana ku przestrodze". Prof. Mariusz Czubaj
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
30.70 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )