Marketing / Libristo.pl
Marketing

Kod: 13416096

Marketing

Autor Gary Armstrong, Philip Kotler

Trudno sobie wyobrazic bardziej kompetentnych autorow podrecznika wprowadzajacego do marketingu niz duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykladowca uniwersytecki. Jest autorem licznych ... więcej

129.67

Zwykle: 142.93 zł

Oszczędzasz 13.26 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing

Za ten zakup dostaniesz 76 punkty

Opis

Trudno sobie wyobrazic bardziej kompetentnych autorow podrecznika wprowadzajacego do marketingu niz duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykladowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykulow publikowanych w najwazniejszych periodykach branzowych. Prowadzil badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarzadzania sprzedaza i strategii marketingowych. Profesor Kotler nalezy do grona najwiekszych autorytetow w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" zostal uznany za jednego z najbardziej wplywowych autorow w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W ksiazce omowiono miedzy innymi: - sposoby podejscia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie roznorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i okreslonych segmentow rynku, - role uslug w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - wspolczesne narzedzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udzialem klientow, internetowe kanaly wideo, spolecznosci internetowe i portale spolecznosciowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcje marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach ktorej specjalisci do spraw marketingu zachecaja klientow do aktywnosci i udzielania informacji zwrotnej, ksztaltowania nowych produktow i wspoltworzenia przeslania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcje marketingu zrownowazonego, polegajacego na prowadzeniu dzialan odpowiedzialnych spolecznie. Nowatorski uklad tresci podrecznika, jego ciekawa forma i wiele odniesien do praktyk znanych firm sa pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalaja na poznanie wielu sposobow jej wykorzystania. "Marketing" jest pozycja szczegolna na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podrecznik o interesujacej strukturze i zywej narracji, doskonale przygotowany, proponujacy nowoczesne rozwiazania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechoslaw Garbarski Akademia Leona Kozminskiego

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

129.67

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: