Managing in Times of Disorder / Libristo.pl
Managing in Times of Disorder

Kod: 04683718

Managing in Times of Disorder

Autor Arie Y. Lewin, Richard A. D'Aveni

This book demonstrates that a far-reaching shift has occurred in the venture of competition, resulting in a new organizational paradigm, defined as hypercompetition. A complex fabric of new theoretical frameworks, models, strategi ... więcej

949.55


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Managing in Times of Disorder

Za ten zakup dostaniesz 553 punkty

Opis

This book demonstrates that a far-reaching shift has occurred in the venture of competition, resulting in a new organizational paradigm, defined as hypercompetition. A complex fabric of new theoretical frameworks, models, strategies, organizational forms and interdisciplinary methods are introduced and explained in the book which addresses hypercompetitive environments in a radically new way, and reveals what is necessary for business survival in these chaotic times.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business competition

949.55

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: