Public Relations Strategy / Libristo.pl
Public Relations Strategy

Kod: 04139104

Public Relations Strategy

Autor Sandra Oliver

This challenging book reflects the intense discussion that is taking place on the nature of public relations and how it develops and supports management strategy. It links models and theories of strategic management to the PR func ... więcej

210.13

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Public Relations Strategy

Za ten zakup dostaniesz 122 punkty

Opis

This challenging book reflects the intense discussion that is taking place on the nature of public relations and how it develops and supports management strategy. It links models and theories of strategic management to the PR function and discusses how globalization and the Internet are changing organizational PR strategy. This new and updated version of "Public Relations Strategy" explains how PR lies at the heart of sound, ethical corporate communication as a core strategic management function. The new edition explores the following topics: PR as strategic and issues management; the governance role of PR within organizations; attaining and maintaining reputation; internal communication as PR strategy; online/offline media relations; research matters: exploration and evidence; and, managing ethics and evaluation in PR programming. Including many new international case studies, this fully updated, third edition of "Public Relations Strategy" is a useful addition to the thinking practitioner's library, and an invaluable learning tool for students undertaking examinations in PR and related disciplines.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

210.13

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: