Mity marketingowe / Libristo.pl
Mity marketingowe

Kod: 13720750

Mity marketingowe

Autor Jacek Pogorzelski

Duzo sie zmienilo w otoczeniu marketingu. A jesli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja bedzie zawsze niewykorzystanym potencjalem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Mity marketingowe

Opis

Duzo sie zmienilo w otoczeniu marketingu. A jesli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja bedzie zawsze niewykorzystanym potencjalem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, ktore robi sobie cos tam rownolegle do innych dzialow, zawsze zamienia marketing w dzial promocji i ewentualnie dzial badan rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawde ma on byc patrzeniem na swiat, wyciaganiem wnioskow i proponowaniem czegos na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. "Najpierw cos zrobmy, a potem pchajmy z calej sily, zeby sie sprzedalo"? -? to model porazki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzedzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposob myslenia jest nieskuteczny, bo ludzie beda uciekali do swiatow, ktore oferuja im spelnianie marzen. Wychodzac z powyzszych zalozen, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejscie do marketingu, rozprawiajac sie z pokutujacymi wciaz przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodzac ich szkodliwosci. Po ujawnieniu i odrzuceniu mitow zaprezentowano swieze, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczace: - istoty marketingu, - komunikacji marketingowej, - zarzadzania marka, - strategii marketingowych, - tworzenia relacji z nabywcami, - kariery w marketingu. Ksiazka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowcow, ktorzy chcac osiagnac sukces zawodowy i zapewnic prawdziwy rozwoj swojej firmie, dostrzegaja szanse w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiazan.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: