Poniżej zamieściliśmy pytania, które zadawane są nam najczęściej oraz tematy, które wzbudzają największe zainteresowanie wśród naszych klientów. Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Aby otrzymać rabat, składanie zamówienia musi zakończyć się powodzeniem. Rabat zostaje dodany do Twojego konta, kiedy Ty masz w ręku zakupioną książkę, a my pieniądze za nią.
Aby skorzystać z rabatu, musisz zalogować się na swoje konto. Przy każdym logowaniu niezędne jest posługiwanie się tymi samymi danymi. Tylko w ten sposób nasz system rozpozna, że już wcześniej u nas kupowałeś.
Jeżeli w opisie książki podana jest informacja, że czeka ona na dodruk, oznacza to, iż książka ta nie jest w danej chwili dostępna, ale jej wydawca właśnie drukuje dodatkowe egzemplarze. Jeżeli termin ich wydania jest znany, zobaczysz go w szczegółach książki. Książkę możesz zamówić już teraz, a my wyślemy ją do Ciebie, jak tylko będzie dostępna.
Jeżeli książka została wyprzedana, ale czytelnicy nadal są nią zainteresowani, wydawca drukuje dodatkowe egzemplarze. Treści zawarte w dodruku nie różnią się w znaczący sposób od tych przedstawionych w oryginalnym wydaniu. Nowe wydanie natomiast różni się od oryginału kodem EAN, a w niektórych przypadkach również okładką. Dodatkowo wiadomości zawarte w literaturze fachowej w nowym wydaniu są często aktualizowane. Informacje o dostępności w większości przypadków znajdują się na naszej stronie w szczegółach książki.
Jeżeli w szczegółach książki widzisz status „Niedostępna”, oznacza to, że wydawca nie ma jej już na składzie. Z tego względu tytuł nie jest osiągalny również u nas. Zazwyczaj jest to stan przejściowy. W niektórych księgarniach ostatnie egzemplarze książki mogą być jeszcze dostępne.
Tak. Skontaktuj się z nami, jeżeli szukasz tytułu, którego nie ma aktualnie w naszej ofercie. Dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć Ci tę książkę jak najszybciej.
My nie tylko sprzedajemy książki. My je przede wszystkim lubimy. I właśnie dlatego chcemy być wartościowym źródłem informacji o rynku książkowym. Jeżeli chcesz widzieć tylko i wyłącznie dostępne tytuły, proponujemy zastosowanie filtru wyszukiwania. W ten sposób wyniki wyszukiwania zostaną ograniczone do książek, które mamy na składzie.
Dopóki zakupione produkty nie zostały wysłane, w każdej chwili możesz dodać do swojego zamówienia dodatkowe pozycje. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie pomoże Ci przy skompletowaniu zamówienia.
Zazwyczaj wysyłamy całe zamówienie naraz. Książki z różnymi terminami dostawy zostaną do Ciebie wysłane, dopiero kiedy wszystkie będą dostępne. Jeżeli zażyczysz sobie, żebyśmy wysłali je oddzielnie w kilku paczkach, prosimy o kontakt. Wysłanie książek z jednego zamówienia w różnych terminach nie stanowi dla nas najmniejszego problemu. Pamiętaj jednak, że w takiej sytuacji zapłacisz za każdą wysłaną paczkę.
To były pytania, które nasi klienci zadają nam najczęściej. Wybraliśmy je spośród wielu innych. Więcej o poszczególnych tematach:
O nas
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright ©2008-23 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: