Dla komfortu naszych klientów, towary zakupione w naszym sklepie internetowym, możesz odebrać za dodatkową opłatą lub za darmo, w punktach partnerskich naszych przewoźników. Takich jak, stacja Orlen, PaczkoPunkt Inpost, Żabka, Kiosk ORLEN, Punkt parterski Orlen.
Swoją paczkę odbierasz w jednym z ponad 10000 dostępnych w całej Polsce punktów partnerskich naszych przewoźników. Przy składaniu zamówienia wybierasz punkt odbioru, który najbardziej Ci odpowiada, a my dostarczamy do niego zamówione książki. O dostarczeniu przesyłki zostajesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem.
NIE. W punkcie możesz odebrać zamówione tytuły oraz zapłacić za nie, jeżeli nie zrobiłeś tego wcześniej. Nie jest on oddziałem naszego sklepu, dlatego nasze książki nie są tam dostępne.
NIE. Książka dostępna jest tylko w głównym magazynie naszej firmy. Jeżeli książkę chcecie odebrać w wybranym przez was punkcie, najpierw musimy ją dostarczyć do wybranego punktu odbioru. Trwa to od 1 do 4 dni roboczych.
NIE. Płatność kartą można dokonać tylko w automatach Orlen/Inpost.
NIE. Zamówienie może odebrać każdy, kto poda Twoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia lub hasło z SMS-a potwierdzające dostarczenie książek do punktu odbioru.
TAK. Wydłużenie czasu przechowywania książek jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Działem Obsługi Klienta.
TAK. Wysyłka paczki do punktu odbioru, to koszt 12.99.
TAK. W obecności kasjera, przesyłkę możesz skontrolować i w przypadku błędnej zawartości odmówić jej przyjęcia. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta – na pewno Ci pomożemy.
To wszystko odnośnie punktów odbioru. Sprawdź także:
Przewodnik zakupów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright ©2008-23 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: