Koszty dostawy / Libristo.pl

Koszty dostawy

Produkty, które u nas zakupiłeś, dostarczymy pod wskazany adres, korzystając z usług Poczty Polskiej, DHL, firmy kurierskiej DPD lub inPost - w zależności od Twoich preferencji. Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście w jednej z 4200 placówek pocztowych, kiosków ORLEN lub Paczkomat. Wybierz opcję, która jest dla Ciebie najkorzystniejsza.

Forma dostawy Cena Dostawa
InPost - Kurier 12.99 zł (+4 zł za pobraniem) Za darmo od 299 zł
DPD Polska 24.99 zł (+5 zł za pobraniem)
DHL 24.99 zł (+8 zł za pobraniem)
Poczta Polska - POCZTEX 19.99 zł (+5 zł za pobraniem)
Paczkomaty / ORLEN paczka 12.99 zł (+4 zł za pobraniem) Za darmo od 299 zł

Jeżeli wartość zamówionych przez Ciebie produktów przekracza kwotę podaną w kolumnie „Dostawa”, dostarczymy Ci je za darmo. Podane ceny są cenami brutto. Zamówienia wysyłamy w wysokiej jakości opakowaniach, które zapewniają im bezpieczeństwo podczas transportu. Dlatego do kosztów każdego zamówienia dodawana jest niewielka opłata (1,71 zł).

POCZTEX

Szczegóły dostawy

Pocztex – niezawodny kurier. Szybko, sprawnie … do usług! Pocztex to najszybsza ze wszystkich usług Poczty Polskiej, świadczona w systemie „od drzwi do drzwi” w gwarantowanych terminach.

Nikogo nie było w domu? Kurier przyjdzie drugi raz – ponowna próba doręczenia jest standardową usługą w ramach serwisu POCZTEX.

Pracujesz w niestandardowych godzinach albo zależy Ci na dostawie w weekend? W przypadku braku doręczenia przesyłki nadanej w serwisie Pocztex, kurier zostawia awizo i przesyłka czeka na odbiór w najbliższej placówce Poczty Polskiej.

InPost Kurier

Szczegóły dostawy

Kurier InPost doręcza przesyłki w dni robocze od godziny 9 00 do 17 00, informując klientów o doręczeniu SMS-em oraz e-mailem.

W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie dostarczyć przesyłki, podejmie on próbę doręczenia następnego dnia lub przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek INPOST.

Każdą paczkę, która została wysłana, można śledzić dzięki przydzielonemu jej numerowi na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta firmy InPost.

Infolinia dla usług kurierskich InPost

W przypadku jakichkolwiek innych problemów, zapraszamy do kontaktu z Naszą Obsługa Klienta.

Kurier DPD

Szczegóły dostawy

DPD dostarcza przesyłki w dni robocze pomiędzy 8.00 a 18.00. O tym, że Twoja przesyłka jest w drodze do Ciebie, dowiesz się z wiadomości SMS wysłanej przez DPD. W przypadku Twojej nieobecności, kolejna próba doręczenia przesyłki odbędzie się w następnym dniu roboczym. W sytuacji, gdy po raz drugi kurier DPD nie zastanie Odbiorcy przesyłki pod wskazanym adresem – niedoręczona paczka zostanie przewieziona do najbliższego, lokalnego oddziału DPD. Tam będzie czekać na odebranie przez 3 dni robocze, a po tym terminie wróci do Nadawcy.

Jak sprawdzić status mojej przesyłki?

Jak tylko Twoja przesyłka zostanie nadana, otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą informacje o Twojej przesyłce. Aby sprawdzić status przesyłki, wprowadź otrzymany numer - list przewozowy do systemu śledzenia DPD. Przesyłkę możesz również zlokalizować poprzez zalogowanie się na konto klienta.

Pojawiły się problemy z doręczeniem. Co zrobić?

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko i bezproblemowo. W przypadku jakichkolwiek niedogodności, jak na przykład opóźnienia, zniszczony produkt czy zagubiona przesyłka, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że jesteśmy tu dla Ciebie.

Czy mogę mieć pewność, że zamówienie dotrze do mnie nienaruszone?

Przy odbiorze przesyłki możesz sprawdzić jej zawartość. Aby uniknąć wszelkich uszkodzeń, wysyłamy nasze książki w specjalnie do tego celu zaprojektowanych opakowaniach z trzywarstwowej tektury falistej. Przedłużone krawędzie opakowania zapewniają maksymalną ochronę przed zniszczeniem książki w transporcie. Dzięki tym wysokiej jakości opakowaniom otrzymasz swoje zamówienie w perfekcyjnym stanie.

Kurier DHL

Szczegóły dostawy

DPD dostarcza przesyłki w dni robocze pomiędzy 8.00 a 20.00. O tym, że Twoja przesyłka jest w drodze do Ciebie, dowiadujesz się z wiadomości SMS oraz e-mail wysłanej przez DHL. Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. W przypadku braku doręczenia, paczka zostanie przekazana do najbliższego punktu DHL Parcel. Paczka pozostanie tam do odbioru przez okres 7 dni. Informacja o nieudanej próbie doręczenia oraz lokalizacji paczki zostanie wysłana mailowo przez DHL.

Jak sprawdzić status mojej przesyłki?

Jak tylko Twoja przesyłka zostanie nadana, otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą informacje o Twojej przesyłce. Aby sprawdzić status przesyłki, wprowadź otrzymany numer do systemu śledzenia DHL. Przesyłkę możesz również zlokalizować poprzez zalogowanie się na konto klienta.

Pojawiły się problemy z doręczeniem. Co zrobić?

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko i bezproblemowo. W przypadku jakichkolwiek niedogodności, jak na przykład opóźnienia, zniszczony produkt czy zagubiona przesyłka, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że jesteśmy tu dla Ciebie.

Czy mogę mieć pewność, że zamówienie dotrze do mnie nienaruszone?

Przy odbiorze przesyłki możesz sprawdzić jej zawartość. Aby uniknąć wszelkich uszkodzeń, wysyłamy nasze książki w specjalnie do tego celu zaprojektowanych opakowaniach z trzywarstwowej tektury falistej. Przedłużone krawędzie opakowania zapewniają maksymalną ochronę przed zniszczeniem książki w transporcie. Dzięki tym wysokiej jakości opakowaniom otrzymasz swoje zamówienie w perfekcyjnym stanie.

Paczkomaty 24/7

Paczkomaty InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do odbierania oraz nadawania paczek 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Każdy paczkomat wyposażony jest w panel sterowania(dotykowy lub z przyciskami) oraz ekran, na którym znajdą się wszelkie informacje dotyczące Państwa przesyłki.

Jak wybrać Paczkomaty 24/7 jako formę dostawy?

Wystarczy, że w trzecim kroku zamówienia dokonasz wyboru PUNKTY ODBIORU OSOBISTEGO / PACZKOMATY, a następnie wybierzesz najbliższy punkt odbioru.

Czy książkę mogę odebrać już dzisiaj? Jeżeli na stronie tytuł ten posiada status dostępna w magazynie?

NIE. Książka dostępna jest tylko w głównym magazynie naszej firmy. Dostawa do wybranego przez Państwo paczkomatu trwa 2-3 dni robocze.

Czy w kiosku istnieje możliwość płatności kartą?

Paczkomaty umożliwiają dokonanie płatności kartą lub przez PAY BY LINK.

Muszę zamówienie odebrać ja?

NIE. Wystarczy imię i nazwisko oraz numer zamówienia lub hasło z SMS-a potwierdzające dostarczenie książek do paczkomatu. W przypadku gdy zamówienie nie jest jeszcze opłacone, należy wpłaty dokonać w paczkomacie.

Czy jest możliwość aby przedłużyć czas odebrania książek z punktu?

NIE. Paczka znajduje się w paczkomacie tylko 48 godzin – następnie zostanie zwrócona.

Za odbiór w punkcie musimy zapłacić?

TAK. W przypadku płatności przy odbiorze całkowity koszt dostawy to 12.99 zł, przy płatności z góry przelewem lub kartą tylko 8.99 zł. Za dostarczenie paczek do paczkomatu odpowiada zewnętrzna firma której płacimy za transport z naszej głównej siedziby.

Jeżeli paczka będzie wyglądała na uszkodzoną, prosimy o nie odbieranie jej z kiosku - prosimy w tym przypadku o niezwłoczny kontakt z nami.

To wszystko na temat dostawy. Zobacz także:

Przewodnik zakupów


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 29728 punktów

Copyright ©2008-22 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Jak zawsze, jesteśmy tutaj. Obsługa klienta oraz dostawa paczek bez ograniczeń.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: