Produkty, które u nas zakupiłeś, dostarczymy pod wskazany adres, korzystając z usług Poczty Polskiej, DHL, firmy kurierskiej DPD lub inPost - w zależności od Twoich preferencji. Swoje zamówienie możesz również odebrać osobiście w jednej z 4200 placówek pocztowych, kiosków ORLEN lub Paczkomat. Wybierz opcję, która jest dla Ciebie najkorzystniejsza.
Forma dostawy | Cena | Dostawa |
---|---|---|
DPD Polska | 25.99 zł (+5.00 zł za pobraniem) | |
Poczta Polska | 18.99 zł (+5.00 zł za pobraniem) | |
ORLEN Paczka | 10.99 zł (+5.00 zł za pobraniem) | Za darmo od 299.00 zł |
InPost Kurier | 13.99 zł (+5.00 zł za pobraniem) | Za darmo od 299.00 zł |
Paczkomat InPost | 13.99 zł (+5.00 zł za pobraniem) | Za darmo od 299.00 zł |
Jeżeli wartość zamówionych przez Ciebie produktów przekracza kwotę podaną w kolumnie „Dostawa”, dostarczymy Ci je za darmo. Podane ceny są cenami brutto. Zamówienia wysyłamy w wysokiej jakości opakowaniach, które zapewniają im bezpieczeństwo podczas transportu. Dlatego do kosztów każdego zamówienia dodawana jest niewielka opłata (1,7 zł).
Pocztex – niezawodny kurier. Szybko, sprawnie … do usług! Pocztex to najszybsza ze wszystkich usług Poczty Polskiej, świadczona w systemie „od drzwi do drzwi” w gwarantowanych terminach.
Nikogo nie było w domu? Kurier przyjdzie drugi raz – ponowna próba doręczenia jest standardową usługą w ramach serwisu POCZTEX.
Pracujesz w niestandardowych godzinach albo zależy Ci na dostawie w weekend? W przypadku braku doręczenia przesyłki nadanej w serwisie Pocztex, kurier zostawia awizo i przesyłka czeka na odbiór w najbliższej placówce Poczty Polskiej.
Kurier InPost doręcza przesyłki w dni robocze od godziny 9 00 do 17 00, informując klientów o doręczeniu SMS-em oraz e-mailem.
W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie dostarczyć przesyłki, podejmie on próbę doręczenia następnego dnia lub przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek INPOST.
Każdą paczkę, która została wysłana, można śledzić dzięki przydzielonemu jej numerowi na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta firmy InPost.
W przypadku jakichkolwiek innych problemów, zapraszamy do kontaktu z Naszą Obsługa Klienta.
DPD dostarcza przesyłki w dni robocze pomiędzy 8.00 a 18.00. O tym, że Twoja przesyłka jest w drodze do Ciebie, dowiesz się z wiadomości SMS wysłanej przez DPD. W przypadku Twojej nieobecności, kolejna próba doręczenia przesyłki odbędzie się w następnym dniu roboczym. W sytuacji, gdy po raz drugi kurier DPD nie zastanie Odbiorcy przesyłki pod wskazanym adresem – niedoręczona paczka zostanie przewieziona do najbliższego, lokalnego oddziału DPD. Tam będzie czekać na odebranie przez 3 dni robocze, a po tym terminie wróci do Nadawcy.
Jak tylko Twoja przesyłka zostanie nadana, otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą informacje o Twojej przesyłce. Aby sprawdzić status przesyłki, wprowadź otrzymany numer - list przewozowy do systemu śledzenia DPD. Przesyłkę możesz również zlokalizować poprzez zalogowanie się na konto klienta.
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko i bezproblemowo. W przypadku jakichkolwiek niedogodności, jak na przykład opóźnienia, zniszczony produkt czy zagubiona przesyłka, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że jesteśmy tu dla Ciebie.
Przy odbiorze przesyłki możesz sprawdzić jej zawartość. Aby uniknąć wszelkich uszkodzeń, wysyłamy nasze książki w specjalnie do tego celu zaprojektowanych opakowaniach z trzywarstwowej tektury falistej. Przedłużone krawędzie opakowania zapewniają maksymalną ochronę przed zniszczeniem książki w transporcie. Dzięki tym wysokiej jakości opakowaniom otrzymasz swoje zamówienie w perfekcyjnym stanie.
DPD dostarcza przesyłki w dni robocze pomiędzy 8.00 a 20.00. O tym, że Twoja przesyłka jest w drodze do Ciebie, dowiadujesz się z wiadomości SMS oraz e-mail wysłanej przez DHL. Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. W przypadku braku doręczenia, paczka zostanie przekazana do najbliższego punktu DHL Parcel. Paczka pozostanie tam do odbioru przez okres 7 dni. Informacja o nieudanej próbie doręczenia oraz lokalizacji paczki zostanie wysłana mailowo przez DHL.
Jak tylko Twoja przesyłka zostanie nadana, otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą informacje o Twojej przesyłce. Aby sprawdzić status przesyłki, wprowadź otrzymany numer do systemu śledzenia DHL. Przesyłkę możesz również zlokalizować poprzez zalogowanie się na konto klienta.
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko i bezproblemowo. W przypadku jakichkolwiek niedogodności, jak na przykład opóźnienia, zniszczony produkt czy zagubiona przesyłka, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że jesteśmy tu dla Ciebie.
Przy odbiorze przesyłki możesz sprawdzić jej zawartość. Aby uniknąć wszelkich uszkodzeń, wysyłamy nasze książki w specjalnie do tego celu zaprojektowanych opakowaniach z trzywarstwowej tektury falistej. Przedłużone krawędzie opakowania zapewniają maksymalną ochronę przed zniszczeniem książki w transporcie. Dzięki tym wysokiej jakości opakowaniom otrzymasz swoje zamówienie w perfekcyjnym stanie.
Paczkomaty InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do odbierania oraz nadawania paczek 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Każdy paczkomat wyposażony jest w panel sterowania(dotykowy lub z przyciskami) oraz ekran, na którym znajdą się wszelkie informacje dotyczące Państwa przesyłki.
Wystarczy, że w trzecim kroku zamówienia dokonasz wyboru PUNKTY ODBIORU OSOBISTEGO / PACZKOMATY, a następnie wybierzesz najbliższy punkt odbioru.
NIE. Książka dostępna jest tylko w głównym magazynie naszej firmy. Dostawa do wybranego przez Państwo paczkomatu trwa 1-2 dni robocze.
Paczkomaty umożliwiają dokonanie płatności kartą lub przez PAY BY LINK.
NIE. Wystarczy imię i nazwisko oraz numer zamówienia lub hasło z SMS-a potwierdzające dostarczenie książek do paczkomatu. W przypadku gdy zamówienie nie jest jeszcze opłacone, należy wpłaty dokonać w paczkomacie.
NIE. Paczka znajduje się w paczkomacie tylko 48 godzin – następnie zostanie zwrócona.
TAK. W przypadku płatności przy odbiorze całkowity koszt dostawy to 17.99 zł, przy płatności z góry przelewem lub kartą tylko 12.99 zł.
Jeżeli paczka będzie wyglądała na uszkodzoną, prosimy o nie odbieranie jej z kiosku - prosimy w tym przypadku o niezwłoczny kontakt z nami.
To wszystko na temat dostawy. Zobacz także:
Przewodnik zakupów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright ©2008-23 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: