Kod: 15225168
Opracowanie produktow spozywczych, poczawszy od niewielkiej zmiany istniejacego asortymentu, a skonczywszy na wprowadzeniu na rynek nowosci, jest sila napedowa przemyslu spozywczego, Jest to jednak proces obciazony duzym ryzykiem, ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Opracowanie produktow spozywczych, poczawszy od niewielkiej zmiany istniejacego asortymentu, a skonczywszy na wprowadzeniu na rynek nowosci, jest sila napedowa przemyslu spozywczego, Jest to jednak proces obciazony duzym ryzykiem, czesto konczacy sie niepowodzeniem. Jakie sa klucze do sukcesu tego procesu? Ksiazka Opracowanie produktow spozywczych. Podejscie marketingowe daje odpowiedz na to pytanie. Napisali ja wybitni specjalisci w dziedzinie badan nad rozwojem rynku zywnosciowego, dysponujacy wiedza i doswiadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i drugiej czesci ksiazki autorzy omowili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie: - ogolna strategie biznesowa firmy, - poszczegolne etapy procesu opracowania produktu, - wiedze niezbedna do realizacji tego procesu, - ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.
Kategoria Książki po polsku Kucharstwo. Żywność. Gastronomia
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )