3D Game Engine Design / Libristo.pl
3D Game Engine Design

Kod: 01263939

3D Game Engine Design

Autor David H. Eberly

A major revision of the international bestseller on game programming! §Graphics hardware has evolved enormously in the last decade. Hardware can now be directly controlled §through techniques such as shader programming, which requ ... więcej

599.28

Zwykle: 599.31 zł

Oszczędzasz 0.03 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o 3D Game Engine Design

Za ten zakup dostaniesz 349 punkty

Opis

A major revision of the international bestseller on game programming! §Graphics hardware has evolved enormously in the last decade. Hardware can now be directly controlled §through techniques such as shader programming, which requires an entirely new thought process of a §programmer. 3D Game Engine Design, Second Edition shows step-by-step how to make a shader-based graphics engine and how to tame the new technology. Much new material has been added, including more than twice the coverage of the essential techniques of scene graph management, as well as new methods for managing memory usage in the new generation of game consoles and portable game players. There are expanded discussions of collision detection, collision avoidance, and physics - all challenging subjects for developers.§Revision of the classic work on game engines - the core of any game.§Includes Wild Magic, a commercial quality game engine in source code that illustrates how to build a §real-time rendering system from the lowest-level details all the way to a working game.§Fully revised and updated in 4 colors, including major new content on shader programming, physics, §and memory management for the next generation game consoles and portables.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Digital lifestyle Computer games / online games: strategy guides

599.28

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: