Advertising / Libristo.pl
Advertising

Kod: 06400446

Advertising

Autor Chris Wharton

This title explores a broad range of critical theories and perspectives to shed new light on the organisation, workings, and effects of the advertising industry today. Chris Wharton presents the social, cultural, and economic role ... więcej

297.10

Zwykle: 297.11 zł

Oszczędzasz 0.01 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Advertising

Za ten zakup dostaniesz 172 punkty

Opis

This title explores a broad range of critical theories and perspectives to shed new light on the organisation, workings, and effects of the advertising industry today. Chris Wharton presents the social, cultural, and economic role of advertising across history, with chapters tracking the process of advertising from production to reception.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

297.10

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: