Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics: Marketing in Multicultural Environments / Libristo.pl
Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics: Marketing in Multicultural Environments

Kod: 06505121

Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics: Marketing in Multicultural Environments

Autor Kahle

Religion is a topic that businesses often ignore, in spite of 70% of the world being religious. Whether the silence results from the taboo nature of the topic or the thought that religion is a separate domain from consumption and ... więcej

90.15

Zwykle: 94.94 zł

Oszczędzasz 4.78 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics: Marketing in Multicultural Environments

Za ten zakup dostaniesz 53 punkty

Opis

Religion is a topic that businesses often ignore, in spite of 70% of the world being religious. Whether the silence results from the taboo nature of the topic or the thought that religion is a separate domain from consumption and business, the scant attent

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social groups

90.15

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: