Color Code: Graphic Design, Branding and Identity / Libristo.pl
Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Kod: 21204254

Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Autor Wang Shaoqiang

Color has multiple functions that differ from those of other design elements as shape, texture and form as it is able to awake multiple feelings and emotions to audiences in communication. Each of the international case studies in ... więcej

184.08

Zwykle: 197.96 zł

Oszczędzasz 13.88 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Za ten zakup dostaniesz 106 punkty

Opis

Color has multiple functions that differ from those of other design elements as shape, texture and form as it is able to awake multiple feelings and emotions to audiences in communication. Each of the international case studies included in the book demonst

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

184.08

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: