Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want / Libristo.pl
Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Kod: 18394739

Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Autor Karen Porter

Do you know how to ask for AND GET what you want or need in your administrative assistant or executive assistant job, role, and career? Would you like to know how to better communicate what you can do, can't do, will do, won't do, ... więcej

50.80


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Za ten zakup dostaniesz 30 punkty

Opis

Do you know how to ask for AND GET what you want or need in your administrative assistant or executive assistant job, role, and career? Would you like to know how to better communicate what you can do, can't do, will do, won't do, need and want in the w

Szczegóły książki

50.80

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: