Complaints Handling and Avoidance / Libristo.pl
Complaints Handling and Avoidance

Kod: 08856926

Complaints Handling and Avoidance

Autor Michael Frith

Second Edition Michael Frith, LlB, Solicitor, former Compliance Officer, The Law Society Never before, in the legal profession, have the issues of client care and client complaints assumed such a high profile as it does at pre ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Complaints Handling and Avoidance

Opis

Second Edition Michael Frith, LlB, Solicitor, former Compliance Officer, The Law Society Never before, in the legal profession, have the issues of client care and client complaints assumed such a high profile as it does at present. It is, therefore, surprising that, at a time when the subject is receiving constant publicity and the profession are being continually urged to become ever more client, or customer, focused, there is no text on those subjects to which a solicitor can turn for guidance. This publication seeks to remedy the defect. The new edition covers recent reforms to the system, including the new complaints authority, as well as a thorough review of the text. Contents include: · Avoiding Complaints: o Characteristics of a complaint o Causes of a complaint - managing expectations and o Use of jargon o Costs Information o Delay and failing to keep the client informed o Poor communications o Complaint in individual disciplines: civil litigation, family, conveyancing, probate, crime · Handling complaints o Identifying the problem o Why bother? The reasons why. o Service or negligence avoidance? o First steps o Practical steps o Golden rules · Client care o Preliminary issues and practical steps o Implementing a policy · Practice Rule 15 and other issues · Specimen complaints procedures: small, medium and large firms

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: