Crosscultural Issues in Management Decisions / Libristo.pl
Crosscultural Issues in Management Decisions

Kod: 02442149

Crosscultural Issues in Management Decisions

Autor Aniqah Wahid, Sevil Kasamanli, Satya Priya Mani, Vera Kuenze, Helga Meyer

In the present context of globalization, executives are increasingly applying cultural knowledge within their§strategy development and professional conduct. In a framework of international cooperation, it is crucial for§managers t ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Crosscultural Issues in Management Decisions

Opis

In the present context of globalization, executives are increasingly applying cultural knowledge within their§strategy development and professional conduct. In a framework of international cooperation, it is crucial for§managers to be aware of the concept of culture, when representing their companies. Despite the use of advanced technology in the daily decision-making process, brilliance in finance and detailed production management do not always ensure success. The key to successful management rather lies in the recognition of an organization s local culture, paired with the willingness to realize its potential.§The research studies presented in the second volume of the IBSA-Studies in Management and Innovation cover three aspects: The effect of culture on approaches to supply chain risk management in the tea industry; the difficulties and challenges when Azerbaijanis and Germans collaborate§in a water pipeline construction project; and the development of a Project Quality Management System for Airbus A350 design-related projects based on project deliverables, project management processes, and stakeholder demands.§With a strong focus on application, the book is aimed at individuals and executives who are open to integrate cultural issues and enhance quality in their corporate strategy.

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: