Design Roadmapping / Libristo.pl
Design Roadmapping

Kod: 15232932

Design Roadmapping

Autor Lianne Simonse

Timing is of strategic importance in catching opportunities and leveraging technological in¬terventions. Timing is also crucial when new products are ready to launch. Being among the first can make a large difference in sales and ... więcej

162.08

Zwykle: 211.16 zł

Oszczędzasz 49.08 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Design Roadmapping

Za ten zakup dostaniesz 94 punkty

Opis

Timing is of strategic importance in catching opportunities and leveraging technological in¬terventions. Timing is also crucial when new products are ready to launch. Being among the first can make a large difference in sales and market share. In between the initiation and the launch, different 'roads' lead to the creation of different products and services. The pacing and synchronizing of "technology forecast", "market encounter" and "product evolution" plans are major challenges. A roadmap structures and supports these cross-communication dialogues. The key insights for innovation managers in industrial firms are that, in striving for compe¬titive timing or industry synergy, roadmapping provides a means to achieve these objectives and, in applying roadmapping in the orga nization, dialogue and pacing are critically important. The design roadmap is defined as a canvas that reflects expected core design elements to be acquired throughout various types of design activities. This book offers insights and guidelines on design roadmapping approaches from a futu¬re studies and design research perspective. It outlines the origins, background and latest research results are shared. In addition to the theoretical concepts, examples of roadmap¬ping will be presented from the experience of strategic designers and innovation managers, including venture CEOs, CPOs, Heads of Design, product managers and technology and program managers of companies such as Samsung, Starbucks, Peerby, Ikea, Booking.com and many more.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design

162.08

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: