Dixit 3 Podroze Dodatek do gry / Libristo.pl
Dixit 3 Podroze Dodatek do gry

Kod: 11170464

Dixit 3 Podroze Dodatek do gry

Autor Jean-Louis Roubira

Daj znow poniesc sie wyobrazni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzen. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit beda jeszcze ciekawsze. Dixit 3 to 84 nowe, swietnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego sn ... więcej

74.30

Zwykle: 91.80 zł

Oszczędzasz 17.50 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 2 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Dixit 3 Podroze Dodatek do gry

Za ten zakup dostaniesz 43 punkty

Opis

Daj znow poniesc sie wyobrazni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzen. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit beda jeszcze ciekawsze. Dixit 3 to 84 nowe, swietnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem zostal Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor ksiazek dla dzieci oraz mlodziezy, rysujacy dla wielu renomowanych wydawcow. Karty te mozna laczyc ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzen, ktorej niezwykla oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraznia tworza nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Kazdy gracz w swojej turze staje sie bajarzem. Wybiera sposrod swoich 6 obrazkow jeden i wymysla do niego skojarzenie. Zdanie moze byc pojedynczym slowem, dzwiekiem, cytatem - nie ma tu ograniczen, mozna nawet cos zaspiewac! Nastepnie pozostali gracze wybieraja sposrod swoich kart taka, ktora ich zdaniem najlepiej pasuje do hasla bajarza i klada zakryta na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, lacznie ze swoja i uklada je na stole, odkrywajac. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy glosuja, ktora karta jest ta karta, do ktorej bajarz wymyslal skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonaja wyboru, rozpoczyna sie przyznawanie punktow. Jesli nikt nie zgadnie, ktora karta nalezala do bajarza, bo jego skojarzenie bylo zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on zadnych punktow, a nagradzani sa pozostali gracze. Podobnie jesli wszystkie glosy wskaza karte bajarza - to znaczy, ze skojarzenie bylo za proste, albo zbyt doslowne. W innych kombinacjach przydzielane sa punkty i uwaga, jesli ktorykolwiek z graczy zaglosuje na zagrana przez Ciebie karte, bo zagrales cos co jego zdaniem lepiej pasowalo do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto wiec sprytnie zagrywac karty, probujac zmylic innych graczy, jednoczesnie zachowujac te, do ktorych mamy ciekawe skojarzenie i czekajac z ich zagraniem do momentu, az przyjdzie Twoja kolej. Pamietaj, ze jeden obraz jest wart wiecej niz tysiac slow! Liczba graczy: 3 - 6 osob Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 30 minut Zawartosc: 84 karty

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja Hobby. Rekreacja Gry i zabawy towarzyskie. ??amigłówki. Szachy. Karty

74.30

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: