Kod: 15705945
Reading, writing and managing e-mail is taking up an increasing amount of our time. But are we using it right? Just as body language helps you to make an impression in person, what you write and how you write it affects what peopl ... więcej
56.50 zł
Zwykle: 73.65 zł
Oszczędzasz 17.14 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 33 punkty
Reading, writing and managing e-mail is taking up an increasing amount of our time. But are we using it right? Just as body language helps you to make an impression in person, what you write and how you write it affects what people think of you and your organisation. Be it a thank you note, a meeting reminder, a proposal or a sales pitch, a well-written message that looks and sounds professional will make it easier for people to want to do business with you. It will help people feel good about communicating with you and help you achieve the right results.This invaluable guide offers step-by-step pointers that readers can put into practice right away. The highlight of the book is a series of 10 model email templates, covering scenarios like requests for information, conveying bad news, complaints and sales prospecting. These are explained and analysed to show what makes them simple yet effective.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation
56.50 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )