Erfolgsfaktoren bei Unternehmensgründungen im E-Commerce / Libristo.pl
Erfolgsfaktoren bei Unternehmensgründungen im E-Commerce

Kod: 02143897

Erfolgsfaktoren bei Unternehmensgründungen im E-Commerce

Autor Janina Mankiewicz

Der E-Commerce als eine der wachstumsstärksten Branchen birgt obgleich seiner Attraktivität eine Vielzahl an Herausforderungen für Unternehmer und die Wissenschaft. Die besondere Dynamik und die Vielzahl an technologischen Entwick ... więcej

197.38

Zwykle: 207.82 zł

Oszczędzasz 10.44 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Erfolgsfaktoren bei Unternehmensgründungen im E-Commerce

Za ten zakup dostaniesz 114 punkty

Opis

Der E-Commerce als eine der wachstumsstärksten Branchen birgt obgleich seiner Attraktivität eine Vielzahl an Herausforderungen für Unternehmer und die Wissenschaft. Die besondere Dynamik und die Vielzahl an technologischen Entwicklungen erschweren es, für die Branche Zukunftsprognosen zu erstellen und langfristig zu planen. Dennoch werden insbesondere im E-Commerce eine Vielzahl an Unternehmen gegründet, von denen einige schon nach kurzer Zeit wieder erfolglos vom Markt verschwinden, andere jedoch durch ihr Geschäftsmodell oder ihre Kompetenzen die gesamte Branche neu zu definieren scheinen. Diese wissenschaftliche Arbeit evaluiert anhand einer empirischen Untersuchung, welches jene Faktoren sind, die über den Erfolg oder Misserfolg einer Unternehmensgründung in der Branche entscheiden.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Betriebswirtschaft

197.38

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: