Freemium Economics / Libristo.pl
Freemium Economics

Kod: 02280156

Freemium Economics

Autor Eric Seufert

Freemium Economics presents a practical, instructive approach to successfully implementing the freemium model into your software products by building analytics into product design from the earliest stages of development. Your free ... więcej

263.24


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Freemium Economics

Za ten zakup dostaniesz 153 punkty

Opis

Freemium Economics presents a practical, instructive approach to successfully implementing the freemium model into your software products by building analytics into product design from the earliest stages of development. Your freemium product generates vast volumes of data, but using that data to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue can be challenging if you don't fully understand the impact that small changes can have on revenue. In this book, author Eric Seufert provides clear guidelines for using data and analytics through all stages of development to optimize your implementation of the freemium model. Freemium Economics de-mystifies the freemium model through an exploration of its core, data-oriented tenets, so that you can apply it methodically rather than hoping that conversion and revenue will naturally follow product launch. By reading Freemium Economics, you will: learn how to apply data science and big data principles in freemium product design and development to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue; gain a broad introduction to the conceptual economic pillars of freemium and a complete understanding of the unique approaches needed to acquire users and convert them from free to paying customers; get practical tips and analytical guidance to successfully implement the freemium model; understand the metrics and infrastructure required to measure the success of a freemium product and improve it post-launch; includes a detailed explanation of the lifetime customer value (LCV) calculation and step-by-step instructions for implementing key performance indicators in a simple, universally-accessible tool like Excel.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

263.24

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: