From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System / Libristo.pl
From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System

Kod: 05281184

From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System

Autor Margit Huber, Susanne O'Gorman

Being the fourth in the series on Stakeholder Management books, the current volume looks back at the beginnings of stakeholder management and how it has since developed into a fully-fledged system over the last 20 years. ... więcej

288.80


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System

Za ten zakup dostaniesz 168 punkty

Opis

Being the fourth in the series on Stakeholder Management books, the current volume looks back at the beginnings of stakeholder management and how it has since developed into a fully-fledged system over the last 20 years.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

288.80

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: