Handbook of Social Media Management / Libristo.pl
Handbook of Social Media Management

Kod: 01660740

Handbook of Social Media Management

Autor Mike Friedrichsen, Wolfgang Mühl-Benninghaus

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical ... więcej

1122.01


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Handbook of Social Media Management

Za ten zakup dostaniesz 654 punkty

Opis

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical findings and applications.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1122.01

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: