High-Tech Entrepreneurship in Asia / Libristo.pl
High-Tech Entrepreneurship in Asia

Kod: 05101162

High-Tech Entrepreneurship in Asia

Autor Marina Yue Zhang, Mark Dodgson

The option for consumers to make payments for services and products via mobile telephones has created a dynamic new industry. "High-Tech Entrepreneurship in Asia" illustrates how small, entrepreneurial firms in Asia have devised a ... więcej

827.25

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o High-Tech Entrepreneurship in Asia

Za ten zakup dostaniesz 482 punkty

Opis

The option for consumers to make payments for services and products via mobile telephones has created a dynamic new industry. "High-Tech Entrepreneurship in Asia" illustrates how small, entrepreneurial firms in Asia have devised and produced innovations crucial for this industry's development. Marina Zhang and Mark Dodgson explore the evolution of the mobile payment industry which has emerged in recent years through the convergence of services provided by financial and mobile telecommunications companies. They consider how leading Asian economies are increasingly becoming the source of important technological innovations. Detailed case studies are used to reveal the technological, social, political, national and cultural factors that encourage and constrain entrepreneurship in Asia, paying particular attention to China and Korea, the industry vanguards. The role played by entrepreneurial start-ups in bridging the gap between banking, credit card and mobile telecommunications sectors is also explored. This highly original work will strongly appeal to students, researchers, policymakers and managers interested in international entrepreneurship, innovation, industrial and technological development and Asian business.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Technology, engineering, agriculture Electronics & communications engineering Communications engineering / telecommunications

827.25

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: