Histories of Tourism / Libristo.pl
Histories of Tourism

Kod: 05096875

Histories of Tourism

Historians have become increasingly interested in tourism over the past few years. Likewise, tourism scholars are recognising more than ever the relevance of historical perspectives on the development of their field. This collecti ... więcej

135.99

Zwykle: 151.07 zł

Oszczędzasz 15.09 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Histories of Tourism

Za ten zakup dostaniesz 79 punkty

Opis

Historians have become increasingly interested in tourism over the past few years. Likewise, tourism scholars are recognising more than ever the relevance of historical perspectives on the development of their field. This collection of specially commissioned essays is intended to encourage the development and reciprocation of these concerns. The editor's introduction argues for a closer relationship between the disciplines, to their mutual benefit. The essays presented here provide a set of comparative case studies that make critical use of key concepts in tourism studies while remaining firmly grounded in historical approaches to argument and evidence. Written by an international team of contributors, this book explores the relationships between tourism, representations, environments and identities in a variety of settings, from the British and Roman Empires to Hitler's Germany, the Basque Country of northern Spain, the English Lake District and the Essex coast. The essays are based on original archival research and provide an accessible practical introduction to historical methodology as applied to tourism. The book will be useful as a course reader as well as for the originality, distinctiveness, range and weight of its research findings.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

135.99


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: