Identifying Consumption / Libristo.pl
Identifying Consumption

Kod: 05087512

Identifying Consumption

Autor Robert Dunn

"Identifying Consumption" illustrates how an individual's buying habits are shaped by the dynamics of the consumer marketplace - and thus how consumption and identity inform each other. Robert Dunn brings together the various theo ... więcej

141.55

Zwykle: 157.39 zł

Oszczędzasz 15.84 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Identifying Consumption

Za ten zakup dostaniesz 82 punkty

Opis

"Identifying Consumption" illustrates how an individual's buying habits are shaped by the dynamics of the consumer marketplace - and thus how consumption and identity inform each other. Robert Dunn brings together the various theories of spending and develops a mode of analysis concentrating on the individual subjectivity of consumption. By doing so, he addresses how we spend and its relationship with status and lifestyle. Dunn provides a comprehensive guide to the study of modern consumer behaviour before summarizing and critiquing the major theories of consumption. At this juncture, he proposes a method of analysis that focuses on the significance of status and lifestyle in social relations that can help explain how the consumer marketplace is shaped. He concludes by raising issues about different ways of consuming and the relationship between consumption and identity.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

141.55

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: