Kod: 12322291
This guide to the ins and outs of today's dynamic illustration business tells budding illustrators everything that their teacher didn't know or their art director didn't tell them. Using an entertaining, running narrative format t ... więcej
117.05 zł
Zwykle: 117.08 zł
Oszczędzasz 0.03 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 68 punkty
This guide to the ins and outs of today's dynamic illustration business tells budding illustrators everything that their teacher didn't know or their art director didn't tell them. Using an entertaining, running narrative format to look at key concerns every illustrator must face today, this book covers finding one's unique style and establishing a balance between art and commerce; tackling issues of authorship and promotion; and more. In-depth perspectives are offered by illustrators, art directors, and art buyers from various industries and professional levels on such issues as quality, price negotiation, and illustrator-client relationships. - Includes an afterword by Milton Glaser, well-known designer/illustrator - From the authors of "The Education of an Illustrator" (1-58115-075-x)
117.05 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: