Intercultural Communication, Globalisation and Advertising / Libristo.pl
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising

Kod: 01634810

Intercultural Communication, Globalisation and Advertising

Autor Sebastian Plappert

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: Distinction, Macquarie University, course: ICOM 821 Intercultural Communication, language: English, ab ... więcej

67.82

Zwykle: 75.10 zł

Oszczędzasz 7.28 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Intercultural Communication, Globalisation and Advertising

Za ten zakup dostaniesz 39 punkty

Opis

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: Distinction, Macquarie University, course: ICOM 821 Intercultural Communication, language: English, abstract: This paper argues that advertising standardisation is only possible when cultures overlap. For this reason, the term of culture has to be captured and defined, before globalisation and its effect on advertising is considered. Then, the paper will investigate how advertising communicates across cultures and point out chances and flaws of Hall s and especially Hofstede s approach. By reviewing localised and standardised advertising, finally, a hybrid advertising strategy will be suggested.

Szczegóły książki

67.82

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: