Interplay. Communication, Memory, and Media in the United States / Libristo.pl
Interplay. Communication, Memory, and Media in the United States

Kod: 12738462

Interplay. Communication, Memory, and Media in the United States

Autor James F. McDonald

In Interplay: Communication, Memory, and Media in the United States, James F. Mc Donald creates a multilayered work of contemporary cultural studies. Ostensibly a cultural/historical examination of the United States, McDonald pres ... więcej

143.04

Zwykle: 150.56 zł

Oszczędzasz 7.52 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 5 - 7 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Interplay. Communication, Memory, and Media in the United States

Za ten zakup dostaniesz 83 punkty

Opis

In Interplay: Communication, Memory, and Media in the United States, James F. Mc Donald creates a multilayered work of contemporary cultural studies. Ostensibly a cultural/historical examination of the United States, McDonald presents his theses through an unusual metaphorical framework combining creativity and scientific rigor. The US then becomes the context for a larger effort to combine Anglo-American cultural studies methodology with Continental theories rooted in rationalistic academic traditions. Interplay is therefore text of considerable scientific value presented in an eminently readable form, certain to have broad appeal among casual readers, students of culture an anyone wishing to gain a nuanced understanding of US culture.

Szczegóły książki

143.04

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: