Kod: 13720349
Kompetencje interpersonalne to jedne z wazniejszych kompetencji zawodowych. Pomagaja pracownikowi odnalezc sie na rynku pracy, a organizacji zdobyc i utrzymac przewage konkurencyjna. Ksiazka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagad ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Kompetencje interpersonalne to jedne z wazniejszych kompetencji zawodowych. Pomagaja pracownikowi odnalezc sie na rynku pracy, a organizacji zdobyc i utrzymac przewage konkurencyjna. Ksiazka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji spolecznych ujmowanych jako umiejetnosci interpersonalne. Nacisk polozono w niej na podstawowe kwestie zwiazane z doborem i konstruowaniem narzedzi pomocnych w oszacowaniu umiejetnosci interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe sluzace doskonaleniu talentow interpersonalnych pracownikow. Szczegolowo omowiono w niej m.in.: - uwarunkowania kompetencji spolecznych i zasady ich pomiaru, - predyspozycje do rozwoju kompetencji spolecznych, - role metod edukacyjnych w ksztaltowaniu tych kompetencji, - modele treningu umiejetnosci spolecznych, - coaching umiejetnosci interpersonalnych, - programy doskonalenia kompetencji spolecznych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )