Komunikacja religijna i media / Libristo.pl
Komunikacja religijna i media

Kod: 12931605

Komunikacja religijna i media

Autor Krzysztof Marcynski

Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor ksiazki Komunikacja religijna w McLuhana wizji. Media sa godnym zachwytu darem Boga, ale nie sa najwazniejszym kanalem przekazu Ewangelii. Najwazniejszym me ... więcej

44.31

Zwykle: 54.76 zł

Oszczędzasz 10.45 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy do 4 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Komunikacja religijna i media

Za ten zakup dostaniesz 26 punkty

Opis

Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor ksiazki Komunikacja religijna w McLuhana wizji. Media sa godnym zachwytu darem Boga, ale nie sa najwazniejszym kanalem przekazu Ewangelii. Najwazniejszym medium przekazu Ewangelii jest konkretny, zywy czlowiek, ktory uwierzyl calym soba w Jezusa i Jezusowi. To czlowiek jest przedluzeniem Ewangelii w przestrzeni i w czasie, tak jak media sa przedluzeniem czlowieka. I zgodnie z mysla McLuhana: to czlowiek jest wiadomoscia Ewangelii. Media posiadaja potezna sile oddzialywania, przesylania i zarzadzania informacjami. Daja tez mozliwosc korzystania z nich w drodze oraz laczenia ludzi na odleglosc. Mozna dzieki nim transmitowac wydarzenia na zywo. Miniaturyzacja i mobilnosc mediow bardzo ulatwiaja ludzkie funkcjonowanie, zycie, prace i wypoczynek. Media nie wniosly jednak wielkiej rewolucji w przekaz Ewangelii, to raczej Ewangelia wniosla i wciaz wnosi rewolucje w media i w nasz swiat. Media, ktore tylko informuja o Ewangelii, w istocie zamykaja ja w bitach, swiatlowodach i w satelitach, a Ewangelia jest Osoba i Zyciem. I dlatego Ewangelia rozrywa buklaki mediow, bo nie jest jedna z informacji, ale ciagle nowym winem zycia i nie da sie jej ograniczyc zadnym medium. Chodzi o to, zeby w codziennym zyciu nie pomylic mocy Ewangelii z potega mediow, to w koncu Ewangelia daje moc tym, ktorzy ja przyjeli. O ile jednak media pomagaja tej wyjatkowej Informacji stawac sie zyciem w konkretnym czlowieku, ktore komunikuje Jezusa i Jego milosc, o tyle mozna i trzeba je wykorzystac. Staja sie wowczas sciana, ktora nie tyle dzieli, co laczy wiezniow w celi. Tylko w tym znaczeniu maja one swoje miejsce w komunikacji religijnej. Tylko pod tym warunkiem trzeba je wykorzystac ze wszystkich sil. Jesli pomagaja Ewangelii przechodzic z poziomu informacji na poziom zycia, to wowczas ten alians Ewangelii i mediow jest dobry, a nawet bardzo dobry.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Religia. Religioznawstwo

44.31

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: