Likeable Business: Why Today's Consumers Demand More and How Leaders Can Deliver / Libristo.pl
Likeable Business: Why Today's Consumers Demand More and How Leaders Can Deliver

Kod: 06505821

Likeable Business: Why Today's Consumers Demand More and How Leaders Can Deliver

Autor Dave Kerpen

The author knows how important it is for a business to be liked - by customers, employees, stakeholders, and the general public. This book lays out 11 strategies for organizations of all sizes to spur growth, profits, and overall ... więcej

124.58

Zwykle: 146.57 zł

Oszczędzasz 21.99 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Likeable Business: Why Today's Consumers Demand More and How Leaders Can Deliver

Za ten zakup dostaniesz 72 punkty

Opis

The author knows how important it is for a business to be liked - by customers, employees, stakeholders, and the general public. This book lays out 11 strategies for organizations of all sizes to spur growth, profits, and overall success. It reveals the returns you can get when you gain the trust of your customers and stakeholders.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

124.58

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: