Kod: 12923277
Lobbing kojarzy sie z licznymi aferami i ludzmi, ktorzy realizujac wlasne interesy w sposob niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne naglosnienie takich dzialan i ich "bohaterow" spowodowalo utrwalenie negatywnego ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Lobbing kojarzy sie z licznymi aferami i ludzmi, ktorzy realizujac wlasne interesy w sposob niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne naglosnienie takich dzialan i ich "bohaterow" spowodowalo utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma czesto wrecz kapitalne znaczenie dla rozwoju gospodarczego, jest takze jednym z narzedzi demokracji znanym od ponad 200 lat. Celem ksiazki jest zmiana wizerunku osob, instytucji, srodowisk zaangazowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniaja, ze dzialalnosc lobbingowa powinna i moze byc prowadzona w swietle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podaja wiele praktycznych wskazowek dla osob, ktore chca profesjonalnie zajmowac sie lobbingiem, np. wspolpracujac przy realizacji kampanii - bez znajomosci podstawowych zagadnien teorii i praktyki lobbingu wspolpraca taka jest bardzo trudna czy wrecz niemozliwa. Wiele uwagi poswiecaja rowniez kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazujac na niedostateczna aktywnosc polskich przedstawicieli w tym obszarze. Ksiazka przyblizy Czytelnikom zagadnienia zwiazane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, ze wspolczesna gospodarka nie moze skutecznie funkcjonowac bez dzialan lobbingowych.
Kategoria Książki po polsku Prawo i administracja Prawo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: