Luxury, Lies and Marketing / Libristo.pl
Luxury, Lies and Marketing

Kod: 12043916

Luxury, Lies and Marketing

Autor M. Sicard

Uncovers the truth about luxury brand marketing and shows that like any other commercial brand, they manipulate and influence their customers with traditional commercial techniques. Full of case studies and practical tools for und ... więcej

263.30


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Luxury, Lies and Marketing

Za ten zakup dostaniesz 153 punkty

Opis

Uncovers the truth about luxury brand marketing and shows that like any other commercial brand, they manipulate and influence their customers with traditional commercial techniques. Full of case studies and practical tools for understanding luxury brand marketing the author provides frameworks to help companies with their own branding strategy

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Economics Behavioural economics

263.30

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: