Managing Opportunity Development in Business Networks / Libristo.pl
Managing Opportunity Development in Business Networks

Kod: 04776556

Managing Opportunity Development in Business Networks

Autor P. Ghauri, A. Hadjikhani, J. Johanson

Business opportunity is defined as the driving force that creates entrepreneurship, change and growth in both SMEs and multinational firms. Business networks provide opportunities and competitive advantage but they also impose con ... więcej

564.63


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Managing Opportunity Development in Business Networks

Za ten zakup dostaniesz 329 punkty

Opis

Business opportunity is defined as the driving force that creates entrepreneurship, change and growth in both SMEs and multinational firms. Business networks provide opportunities and competitive advantage but they also impose constraints on firms. This volume connects opportunity detection with business networks to explore the impact of this combination on the competitive strategies of firms. It will be of use to researchers and PhD candidates working in the field of entrepreneurship, networks, and competitive strategies and advantages.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business competition

564.63

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: