Marketing the Author / Libristo.pl
Marketing the Author

Kod: 12048121

Marketing the Author

Autor M. Demoor

Marketing the Author looks at the careers and the writings of a selection of authors writing in the period 1880-1930 (from the fairly unknown Emilia Dilke and Rosamund Watson to literary celebrities like Henry James, James Joyce a ... więcej

571.41


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing the Author

Za ten zakup dostaniesz 331 punkty

Opis

Marketing the Author looks at the careers and the writings of a selection of authors writing in the period 1880-1930 (from the fairly unknown Emilia Dilke and Rosamund Watson to literary celebrities like Henry James, James Joyce and Virginia Woolf) who all impersonated identities which they had created for themselves. It argues that as a result of the socio-economic changes at the time authors had to remain in control of their public image in order to survive.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Literature & literary studies Literature: history & criticism Literary studies: general

571.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: