Marketing to Libraries for the New Millennium / Libristo.pl
Marketing to Libraries for the New Millennium

Kod: 04927326

Marketing to Libraries for the New Millennium

Autor Hendrik Edelman

Based on the all-day program, 'Marketing to Libraries for the Millennium,' sponsored by the AAP/ALCTS Joint Committee, leading figures identify and respond to the challenges of maintaining a foot in both print and electronic world ... więcej

440.12


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing to Libraries for the New Millennium

Za ten zakup dostaniesz 256 punkty

Opis

Based on the all-day program, 'Marketing to Libraries for the Millennium,' sponsored by the AAP/ALCTS Joint Committee, leading figures identify and respond to the challenges of maintaining a foot in both print and electronic worlds. Discussion topics include buying consortia; mergers and acquisitions; discussion lists versus traditional review media; on-demand print services; advances in approval plans, blanket orders, and leasing plans; the development of collaborative services; and the omnipresent importance of price. Also included are the questionnaire and results of the 1999 'Third Industry-Wide Survey of Library Marketing Practices and Trends.'

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

440.12

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: