Kod: 06242143
Explores the whole marketing process, from situation analysis to the implementation of an individual's marketing plan. In this book, students will learn - how to Identify and qualify opportunities, select target markets, set perso ... więcej
156.64 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 91 punkty
Explores the whole marketing process, from situation analysis to the implementation of an individual's marketing plan. In this book, students will learn - how to Identify and qualify opportunities, select target markets, set personal marketing objectives, create marketing strategies considering the 4 Ps - Product, Price, Place and Promotion.
Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies
156.64 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )