Kod: 12898887
W podreczniku opisano: - zasady obslugi klientow (charakterystyke zawodu sprzedawcy, metody sprzedazy, rozmowe sprzedazowa, organizacje pracy w sklepie), - promocje towarow (reklame, funkcje opakowan, sprzedaz osobista, ksztalto ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W podreczniku opisano: - zasady obslugi klientow (charakterystyke zawodu sprzedawcy, metody sprzedazy, rozmowe sprzedazowa, organizacje pracy w sklepie), - promocje towarow (reklame, funkcje opakowan, sprzedaz osobista, ksztaltowanie wizerunku firmy, targi i wystawy), - realizacje transakcji kupna-sprzedazy (formy zaplaty za towar i formy rozliczen, sprzedaz ratalna, dowody sprzedazy, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obslugi sprzedazy), - ochrone prawna konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedazy, wady towarow, gwarancje jakosci towarow, postepowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta). Pytania testowe i zadania zamieszczone na koncu kazdego dzialu pomoga opanowac wiedze i umiejetnosci praktyczne z zakresu obslugi klientow.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )