Political Economy of Communications in India / Libristo.pl
Political Economy of Communications in India

Kod: 05047518

Political Economy of Communications in India

Autor Pradip Ninan Thomas

This book is a critical study of the political economy of communications in India. It explores the ways in which contexts, structures, policies and processes at national and international levels shape media structures and explores ... więcej

175.38

Zwykle: 194.89 zł

Oszczędzasz 19.51 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Political Economy of Communications in India

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

This book is a critical study of the political economy of communications in India. It explores the ways in which contexts, structures, policies and processes at national and international levels shape media structures and explores how a political economy-inspired approach can be used to understand both media dominance and resistance. It deals with a variety of issues that are key to understanding the political economy of communication--from intellectual property to audio-visual trade and media ownership, liberalisation, privatisation, and media politics.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

175.38

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: