Principios de marketing / Libristo.pl
Principios de marketing

Kod: 06245451

Principios de marketing

Autor K. Hoffman

El libro ha sido preparado con la colaboracion de expertos en marketing en la que cada uno aporta al texto su pasion por el campo de su especialidad, asi como sus experiencias personales y conocimientos singulares de las tendencia ... więcej

380.38

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Principios de marketing

Za ten zakup dostaniesz 222 punkty

Opis

El libro ha sido preparado con la colaboracion de expertos en marketing en la que cada uno aporta al texto su pasion por el campo de su especialidad, asi como sus experiencias personales y conocimientos singulares de las tendencias mas recientes del marke.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Education Teaching skills & techniques

380.38

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: