Principles of Islamic Marketing / Libristo.pl
Principles of Islamic Marketing

Kod: 01204611

Principles of Islamic Marketing

Autor Baker Alserhan

"Principles of Islamic Marketing" is designed to fill a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Principles of Islamic Marketing

Opis

"Principles of Islamic Marketing" is designed to fill a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book. The Islamic Economic System is a business model adopted by nearly one fifth of the world's population. Baker Alserhan identifies the features of the Islamic structure of International Marketing practices and ethics. Adherence to such ethical practices elevates the standards of behaviour of traders and consumers alike and creates a value-loaded framework for firms, establishing harmony and meaningful cooperation between international marketers and their Muslim target markets. His book provides a complete guide to the requirements an organization needs to follow when managing its entire marketing function within the Muslim market or when adapting part of its offering to that market. It addresses the challenges facing marketers involved in business activities with and within Islamic communities, the knowledge needs of academic institutions, and the interest of multinationals keen on tapping the huge Islamic markets. Along the way, Baker Alserhan provides insights into the various aspects of promoting to the Islamic markets such as franchising, distribution channels, and retailing practices, branding, positioning, and pricing issues; all within the Muslim legal and cultural norms. Above all "Principles of Islamic Marketing" will lay the foundation of, and advance, Islamic Marketing as a new social science.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: