Privacy issues of personalized marketing / Libristo.pl
Privacy issues of personalized marketing

Kod: 06829927

Privacy issues of personalized marketing

Autor Michaela Pilstl

A company's success highly depends on its customers. In order to attract new customers and to keep the current ones, it is important to establish a personalized customer relationship marketing. Companies need to fulfill the person ... więcej

224.54

Zwykle: 224.55 zł

Oszczędzasz 0.01 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Privacy issues of personalized marketing

Za ten zakup dostaniesz 131 punkty

Opis

A company's success highly depends on its customers. In order to attract new customers and to keep the current ones, it is important to establish a personalized customer relationship marketing. Companies need to fulfill the personal needs and wishes of every customer, so they require a lot of various data concerning shopping behavior, demographic information, contact information and so on. This book analyzes the legal frameworks concerning data protection of the European Union, Austria, Germany and the United States. These regulations must be observed in order to be able to create a successful customer relationship marketing and hold a unique selling proposition. Furthermore, this book contains information about how a company can legally trade addresses of potential customers.

Szczegóły książki

224.54

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: