Routledge Handbook of Sport and New Media / Libristo.pl
Routledge Handbook of Sport and New Media

Kod: 06720301

Routledge Handbook of Sport and New Media

Autor Andrew C. Billings, Marie Hardin

New media technologies have become a central part of the sports media landscape. Sports fans use new media to watch games, discuss sports transactions, form fan-based communities, and secure minutiae about their favorite players a ... więcej

1256.50


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Routledge Handbook of Sport and New Media

Za ten zakup dostaniesz 732 punkty

Opis

New media technologies have become a central part of the sports media landscape. Sports fans use new media to watch games, discuss sports transactions, form fan-based communities, and secure minutiae about their favorite players and teams. Never before

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

1256.50

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: